Museum of Monsters & Madmen

10.05.2009 19:18

Zdravím,

od poslední aktualizace uběhl nějaký ten čas, více než jsem chtěl, a je tu nový, skromnější refresh. Přidal jsem pouze pár obrázků a vytvořil novou složku - Partnerské weby. Jak už sám název napovídá, jedná se o menší reklamu mezi weby. První stránka je dvdinform, najdete tam užitečné a nezbytné informace o tom, co vychází na novinových stáncích. Odkazy najdete zde (v seznamu herců):

https://www.dvdinform.cz/dvd-v-casopisech/content/view/3147/

https://www.dvdinform.cz/dvd-v-casopisech/sobotni-sport-vyvrzenci-pekla

 

Do emailu mi prišla otázka, proč na spaulding.webnode.cz není moc informací o The Haunted World of El Superbeasto. Odpověď je jednoduchá - ještě nebyl ani v kinech. Je sice hotový už od roku 2006, ale kdy bude uveřejněn, to je ve hvězdách. Tenhle rok má do kin přijít ještě Halloween 2, který je taky od Roba Zombieho. Takže to vidím tak na příští rok. Dobrá zpráva je, že Captain Spaulding se tam objeví, trochu znepokojující je ale fakt, že film bude animovaný. Jsem si jistý, že ne každého to nadchne. Já se ale na tento počin dozajista podívám a těším se už teď.

 

webmaster

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode