Top Secret Clown Business

19.04.2009 15:01

Zdravím!

 

Dnes je 19. dubna 2009 a web spaulding.webnode.cz Vám přináší novou aktualizaci. Nejprve ale jedna znepokojující zpráva: Zjistil jsem, že když napíšu do google vyhledávače "Captain Spaulding" nebo "Spaulding", mojí stránku to nevyhledá (i když dám zobrazení pouze českých stránek). To mě celkem překvapilo, ale na druhou stranu je to celkem pochopitelné, jelikož ještě nemám tak velkou návštěvnost. To se ale doufám změní.

 

Tak a teď k novému obsahu. Především jsem upravil informace o Robu Zombiem. Psal je nejspíš někdo, kdo ho nemá příliš v lásce a to Já na téhle stránce nepotřebuji. Informace jsem přeložil a upravil z csfd, kterou Vám ale nejspíš nemusím představovat. Dále jsem přidal nové obrázky do fotogalerie a to především neskutečné množství kreseb. Řekl jsem si, že sem budu vkládat všechny obrázky s Captainem Spauldingem, které najdu, takže tam můžete nalézt i docela nepovedená díla. Ovšem je tam i velký počet velmi kvalitních kreseb. Také jsem smazal složku Groucho Marx - Spaulding a Wallpapers, obrázky však najdete v jiných sekcích. Naopak jsem ale přidal složku Fandové, kde najdete zmalované ksichty jak jinak, než fandů Captaina Spauldinga.

U každé fotogalerie jsem také nechal vypsat, kolik se tam nachází obrázků, takže můžete snadněji zjišťovat, zda-li jsou nějaké nově přidané. Ještě malé upozornění: V hlavní fotogalerii s obrázky přímo Spauldinga jsou na konci obrázky ve formátu .gif, ty jsou pohyblivé akorát je musíte otevřít v novém okně.

Tak a to by bylo k novému obsahu vše, a jelikož jsem napsal, že bych tu nerad viděl novinky pouze o novém obsahu, přínáším Vám vystřižené scény z Vyvrženců pekla! Autor, který je dal na youtube ale nepovolil vkládání na jiné weby, proto nenaleznete toto video přímo ve složce s totožným názvem.Mimo jiné tam uvidíte krvavou scénu s Doktorem Satanem v nemocnici a spolu s ním i herečku Rosario Dawson. Scéna byla podle Roba Zombieho vystřižena protože "Dr. Satan v tomto filmu by byl něco jako Chewbacca v Bonnie a Clyde (1967)". S tímto tvrzením souhlasím, jelikož mají Vyvrženci pekla daleko méně hororových scén. Škoda jen, že u nás v ČR vyšlo dvd tak očistěné od bonusů, nezbývá než si objednat nějakou speciální edici ze zahraničí.

 

Zatím se všichni mějte pekelně!

webmaster

 

Vystřižené scény z Vyvrženců pekla: https://www.youtube.com/watch?v=OalKUdLKGoM

 

edit/ Tak jsem ty vynechané scény našel od jiného uživatele a ten povolil vkládání, takže ve složce videa je najdete také!

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode