Tutti Fuckin Frutti

22.04.2009 12:31

Zdravím,

 

spaulding.webnode.cz prodělal novou aktualizaci! Především jsem doplnil informace o představitelovi Captaina Spauldinga - o herci Sidovi Haigovi. Text jsem převzal a upravil z dobře známého webu csfd.cz. Dále jsem potom vyměnil fotku u Roba Zombieho, jelikož tamta byla podivně ořezaná. Ale asi největší změna se, jako obvykle, projevila ve fotogalerii. Tam jsem totiž přidal hned tři nové složky - Rob Zombie, Obaly a Z natáčení. Přičemž v druhé jmenované složce najdete obrázky, které byly dříve v hlavní složce s Captainem, ty jsem nahradil jinými obrázky. V "Z natáčení" najdete obrázky, jak jinak, než z natáčení Domu tisíce mrtvol a Vyvrženců pekla. Další obrázky s různými tématy jsem přidal i do jiných složek. Chystám se ještě na upravení základních informací o Captainovi, až bude někdy volný čas.

 

A zpráva novinky zní: Na světě je první teaser z fimu Halloween 2.! Jak jinak než v režii Roba Zombieho, ten už totiž natočil i předcházející díl, ale to jistě víte. Teaser nenajdete v sekci Videa, jelikož se přímo netýká Spauldinga.

 

https://www.worstpreviews.com/trailer.php?id=1352&item=0

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode